Massa mys!

Idag har vi nog gått in i alla klädaffärer som fanns där! Vi sprang in och ut i herrbutiker för att hitta byxor till André, klädaffärer för barn för att hitta klänning till Nikita, och alla andra affärer för att hitta klänning till mig. Från början skulle Nikita inte få någon ny klänning utan använda någon hon redan har på bröllopet i morgon. Men sen kom jag inte på någon som skulle passa på ett bröllop. Hittar en urgullig body, som jag bara måste ha, det är de första jag köper :) Sen hitta jag en klänning på lindex för 149, var osäker på om den passade på ett bröllop. Så efter ett tag fick jag syn på en sötare klänning för 89, så vi gick tillbaka till lindex för att lämna tillbaka den, tillbaka till den andra affären för att köpa den andra klänningen. Och då fick jag beslutsångest, ska jag verkligen ha den klänningen? Efter funderat i 10 minuter kom jag fram till att jag ville ha den.

André börjar nu bli väldigt trött, han vill helst gå i en affär och sen ska de va klart. Men till slut hittar jag 2 klänningar, för 500, lite för dyrt. Fortsätter kolla och hitta en ännu finare klänning för 300 så den blev de. Jag fick en 500 av andré att köpa en klänning för och om jag skulle ha nått till Nikita. Jag hade inte riktigt 300 kvar så han sa att får jag pengarna du har så lägger jag ut resten :)

Så det blev en lång dag inne i stan, men mysigt var de! Usch, jag saknar min man. Imorgon ska vi va ifrån varandra från typ 13, till söndag kl 20 eller nått! Jag kommer dö! Vi har inte varit ifrån varandra alls på kanske 400 dagar och nätter. Förutom när han varit och jobbat då. Han ska på bröllopsresa på en kryssning. Jag skulle vilja följa med men jag vill inte va ifrån Nikita så länge. Och på en båt dessutom, tänk om nått skulle hända när vi är där ute? Jag är nu glad över att jag tackade nej, för från början tänkte jag följa med. Jag ska istället va hos pappa, och sova där :) Träffa hans nya för första gången, ska bli spännande.

Jag har packat och packat ikväll. Första gången vi ska va hemifrån över natten med Nikita. Har plockat ner 25 blöjor, haha! Men jag har faktiskt ingen aning om hur många blöjor det går åt med dag, och hellre har jag med mig 10 blöjor för mycket än 1 blöja för lite!

Nikita, min stora flicka. Nu är hon riktigt stor, hon sover knappt på dagarna, sover 2-3 timmar mindre på nätterna och idag har hon fått med sig leksaker i bilen för första gången. Men har inte tagit med nått innan eftersom hon började greppa saker igår, eller i förrgår, nej kommer inte ihåg nu men har de uppskrivet :) Det första hon greppa var ett väck på lakanet :) haha. Hon försökte få in hela boken i munnen, fisunge! Ikväll blev det tidigt för Nikita, försökte lägga henne vid 19, men klockan hann bli 19.10 innan pyamas och nattblöjan va på! Sen skrik 5 minuter sen somna hon. Nu vakna hon för en liten stund sen för mat och hade svårt att somna om igen så hon skrek 5 minuter till men nu sover hon.

Blev ett väldigt långt inlägg jag som bara skulle skriva en rad eller två :)  Får slänga in några bilder från dagen och gårkvällen också!


 Igårkväll hade Nikita sagostund, jag försökte läsa men Nikita snodde boken och försökte äta upp den istället :)




Idag i bilen hade Nikita sagostund igen, lite roligare än o glo på ett grått säte!



Sen blev hon tjurig och trött

Hon fortsatte se tjurig ut när hon vakna också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: