Måndag

Idag vakna min tjeja med strålande humör kl. 9.00. Då gick vi upp och hade morgon mys, och bus. Nu har hon precis somnat igen.

Tror jag är trött idag, när jag ätit frukost ställde jag in disken i kylskåpet och lät smöret stå på diskbänken, tror jag var trött då faktiskt :) haha.

Fick världens sötaste morgon sms idag från min älskade, finns ingen bättre än honom. Och jag saknar honom redan! Känns så tomt utan honom efter helgen, men känns skönt att få längta efter honom och sakna honom! :)

Nej nu ska jag kolla alla 100 saker på datorn medans hon fortfarande sover :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, mysiga sms är alltid uppskattat! =D

2010-05-03 @ 17:49:16
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: