Måndag

Idag vakna min solstråle kl. 8.00. Vi lekte en liten stund sen frågade jag snällt om vi inte kunde somna om till typ 9 istället, det gick hon snällt med på när hon åt frukosten i sängen. Men vi sov ännu längre, 9.50 vaknar jag av att det knackar på dörren och där står underbara sandra, som skulle komma egentligen 10.10, men det gjorde inget.


Söta sandra hade med sig ett paket till Nikita, 3 leksaksklossar med olika saker på, jätte gulligt av henne tyckte jag. Och leksaker är inte billigt heller! Det tackar vi så mycket för! Nikita verkade tycka om dom också, min lilla mysunge.

Hon fick ett paket på posten också, en tröja hennes mamma köpte för 1 krona på tradera, men sen gick frakten på 24 :)

Sen gick vi till kyrkan så hon visste vart hon ska på lördag. Men hon får komma tidigare och se till Nikita medans jag fixas iordning med håret och så. Sandra gick faktiskt bra att vara hos så länge hon inte såg mig :) Hon ska ju bli gudmor åt Nikita så det är ju bra att hon inte skriker direkt :)

Vi gick och tog oss en fika också, skönt o få komma ut och träffa någon annan än bara andré. Och även om hon kanske inte är sådär överintresserad att veta allt om Nikita fick hon snällt lyssna iaf :) haha. Så går det när man inte har några vänner med små barn helt enkelt :)

Viwi kom hit en sväng också, hon hade glömt nyckeln hem och behövde byta byxor så hon fick låna ett par :) Vi ska träffas på onsdag och gå en sväng så får hoppas på lite sol iaf.

Nu har mitt lilla hjärta somnat, en övertrött gnällig tjej var hon, men sova ville hon inte göra iaf. När hon skrikit en stund i sin säng somnade hon, tuttandes i luften. Ibland tar hon tummen, men inte alltid. Så oftast tuttar hon i luften, på ingenting. Hon vill inte ha den lilla nappen längre, så jag funderar lite smått på att testa den större nappen. Skönt och smidigt med napp så, men så jobbigt när dom ska sluta med de sen. Men jag vill nog hellre ha nappbebis än tummbebis faktiskt :) Så får se om jag köper en större napp eller inte :)

Om 5 dagar heter jag inte Lundqvist längre, utan Gaines ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Åhh så spännade! Det är ju snart dags! =D

Är du nervös? =)



Vad snällt att få leksaker. =) Alltid uppskattat! =D

2010-05-31 @ 16:12:01
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

Så.. För vårat bråk.. Så ser du inte längre mig som en vän. :(

2010-05-31 @ 16:42:16
Thakock Skrev:

sv: Japp, ikea...köpte sängramen och 2 st resår bottnar för endast 1700! Så det blev faktiskt väldigt billigt. =)



2010-05-31 @ 19:07:21
URL: http://briadlover.blogg.se/
Sandra Skrev:

Klart Jag vill höra om Nikita=) vi syns på Löradag=)

Många krama

2010-06-02 @ 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: