Måndag

Idag vakna prinsessan kl. 8. Vi gick upp och lekte till 9.40 sen vart Nikita trött så vi gick och la oss igen. Lagom när jag höll på att somna ringer andré, som vanligt. Jag försöker somna om igen, när jag håller på att somna igen vaknar Nikita, såklart! Nu ligger hon och sover igen, hon somna i gymmet framför tvn.

Hon skulle verkligen trivas i en bumbo stol, eller lära sig sitta själv. Hon tröttnar jätte fort nu att ligga på filten och leka, hur mycket leksaker man än har framme. Men sitta i lära gå stolen älskar hon. Men vill inte att hon ska sitta där för länge åt gången. Men jag tror hon snart kommer kunna sitta själv. Jag kollar varje dag hur hennes balans är, och den blir bättre för varje dag. Igår satt hon rakt i 1-2 sekunder innan hon slängde sig bakåt. Vi är alltid i sängen så hon inte kan skada sig, hon tycker mest det är roligt :)

Våra flyttplaner just nu: Vi kommer nog göra som vi tänkte från början. Ta den lägenheten vi tänkte, och jag ska skaffa utbildning här. När jag är klar ska jag söka jobb i tranås och får jag jobb flyttar vi. För då har vi råd med att andré pendlar hit tills han fått nått i tranås också. Men skulle ändå vilja träffa en ung mamma härifrån, känns så jävla ensamt om dagarna. Och jag "klänger" på andré så fort han kommer hem. Vill att vi ska hitta på nått, jag har ju varit hemma hela dagen för det inte finns nått o göra. Gå ut och gå själv är inte sådär jätte roligt de heller varje dag. Jag mogna så fort på kort tid så känns som jag är i ett annat stadie i livet än mina vänner, dom få vänner jag har kvar, som jag ändå typ aldrig träffar längre. Och alla unga mogna mammor jag träffat genom bloggen ska ju bo så långt bort! Men jaja, finns inte så mycket att göra åt.

Idag ska vi ner till Bvc igen. Känns skönt, det känns ju som man aldrig är där längre. Från varje vecka i 1½ månad, till 1 gång i månaden. Får väl se vad min stora klump väger nu! :)


Kommentarer
zandra Skrev:

Precis, det är orättvist med dom som vill ha barn som ej kan få, o dom som inte bör ha får hur lätt som hälst.



Skånska stavas så ja ;) Hehe!

Ja, de e väl en bit att flytta isåfall, jag ville med flytta långt iväg innan. Typ till Sälen eller Ullared eller nåt.

Men jag kan inte flytta så långt ifrån min mamma. :)

Jag har inte klippt min navelsträng ännu.



Ja, det är tråkigt att gå hemma om dagarna, jag är som du när Johan kommer hem vill jag va med han & att vi ska göra nåt osv.

Man blir ju trött på att gå hemma & bara sköta hushåll hela tiden, gå ut o gå är skittråkigt, speciellt själv. & alla mina vänner som jag tycker om bor en bit ifrån med & de verkar som de bara e jag som kan köra oxå, vet inte varför. Pallar liksom inte alltid komma till dom.

Och sen dom man träffar via bloggar bor oxå långt borta.



Var bor du egentligen? Hur långt från skåne är de? Ligger de nära göteborg eller längre upp?



Detta blev långt ;)



Kram.

2010-05-24 @ 12:26:10
URL: http://zandraaak.blogg.se/
zandra Skrev:

Aha, de e nog där de brukar va elmia? (bilträff) :)

Vi får ses nån gång, det hade varit kul.

Man kan ju mötas nån stans ;) Vi har en husvagn så man kan ju kampa nån stans åt de hållet.

Det hade varit roligt att träffas på rikitgt .P

2010-05-24 @ 13:19:44
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: