Leksaker

Har fortsatt att kolla igenom det sista, det väcker många känslor. Och det är så roligt när man får syn på nått som man verkligen kommer ihåg :) Jag visste inte ens om att allt de här fanns kvar, så det känns väldigt roligt. Och att de mesta är så pass bra att Nikita kan ärva det sen :)

Jag längtar till imogon, en hel dag på stan med min lilla familj. Jag skulle så gärna vilja komma och hälsa på min gamla klass också, när vi ändå är i stan och dom är i skolan, finns många som jag förmodligen aldrig kommer att träffa igen. Ska fråga lite snällt om min älskade vill släppa av mig en sväng vid skolan, så får han väl göra vad han vill :)

Kommentarer
amanda Skrev:

JA men visa inte nikita för guds skull:P

2010-05-27 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: