Lägg dig inte i!

Ah, jag blir så jävla trött på alla som ska lägga sig i MITT bröllop. Vill du planera och bjuda in alla så gift dig själv då! Jag vill ha dom närmaste, bara dom närmaste, ett litet bröllop, inte folk man inte pratat med på 5 år eller någon som inte ens vet vad jag heter, va fan ska dom komma för? Ska jag bjuda hela min jävla släkt som jag aldrig pratar med bara för att? Det är ju inte precis billigt, och det som är dyrast är maten. Jag får sån jävla lust med att avboka hela jävla skiten och gifta mig borgligt istället, döpa Nikita hemma med en präst endast!

Någon som ska lägga sig i vad jag ska ha på mig också? Tyvärr vi har redan beställt klänningen, en vit brudklänning. Ringen? Nej tyvärr den är också beställd, det blev en i vitt guld med 5 diamatstenar på, dög de?

Lägg dig inte i mitt bröllop, gift dig själv då och bjud hela sverige, eller varför inte skicka inbjudan till hela världen om du tycker det är så jävla roligt!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Jag chansar på din mamma....? =/



Inte kul när dom lägger sig i! Du får göra som du själv vill!

2010-05-06 @ 22:35:52
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Usch, men vad dumma dom är. Det ska ju vara folk ni vill ska komma och som ni har kontakt med. Annars känns det ju bara dumt.



Men det är klart, det blir kanske fler presenter då ;D

2010-05-07 @ 07:16:45
URL: http://briadlover.blogg.se/
Louise Skrev:

Usch, vet hur det är när folk lägger sig i...

Nu vet jag inte riktigt vad det här handlar om men t.ex mina släktingar har blivit jätteintresserade sen vi fick Leona, innan har de inte brytt sig ett skit om en...

Tycker det är falskt...



Stå på er. Ert bröllop, ni bestämmer vilka som är välkomna.

Kan ju sätta ner foten och be dem som sitter och vill ni ska ha jättebröllop att inte komma ifall det inte duger?

Annars kan ju DOM betala allt :)



Kram :)

2010-05-07 @ 13:08:46
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Zandra Skrev:

Helt rätt, stör mig oxå på folk som lägger sig i allt!

Ert bröllopp blir kanon! :)

2010-05-07 @ 16:48:26
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: