Lägenhet

Weii jag har en lägenhet, eller ja jag står på en lägenhet :) Så nu kan jag slänga ut min jobbiga man när jag vill, haha :) Nej jag skoja bara, han är inte jobbigt någon gång, bara ibland :) Jag älskar dig min underbara man, du är det bästaste som finns ♥

Nikita har i eftermiddag rullat från rygg till mage hur många gånger som helst, skit kul. Men hon rullar inte tillbaka igen, utan hon börjar gnälla tills man vänder henne om, och då rullar hon över igen, så har hon hållt på idag. Söta unge! ♥

Tror också hon kände igen sin morfar idag. När han kom och hälsade på henne vart hon glad och prata med honom, annars brukar hon bli rädd och gnälla om det inte är jag eller pappa som kommer. Eller så kanske hon kommit på att det är inte riktigt såå farligt med främlingar, bara dom inte tar i mig :)

Pappa tog med sig massa kartonger jag haft hos honom, typ hela mitt liv finns i dom kartongerna, var lite roligt att gå igenom. Så nu har Nikita både barbiedockor och dockor tills hon blir äldre. Hur mycket gosedjur som helst också. Men det blev en del att slänga också, 5 fulla svarta sopsäckar står i hallen :) Det blev visst en del. 

Nu tjatar mitt stora hjärta efter datorn och mitt lilla hjärta tjatar efter mig. 

Jag älskar min familj, jag älskar varje sekund jag får spendera med er ♥
Kallesson och angelica, ni är bäst ♥
 

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad kul!



Oj oj då blev det en hel del grejor! =D

2010-05-27 @ 21:12:00
URL: http://briadlover.blogg.se/
Sara - mamma till Wilda Skrev:

Va duktig hon är. Wilda rör sig inte ur fläcken. Bara rumpan som guppar upp och ner hahhaa



Tack så mycket förresten..

2010-05-27 @ 21:56:08
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: