God morgon

Jo jag kan faktisk skriva god mogron, Nikita var trött idag. Hon sover fortfarande och jag blev väckt av andré för några minuter sen. Han ringde precis i min dröm. Någon öppna bildörren där Nikita satt och tar ut henne från bilen. Jag går såklart ut och frågar vad hon håller på med, jag fick inget direkt svar. Så jag tog tillbaka Nikita till bilen och misshandla henne, såklart! Skulle jag gjort om det hänt i verkligheten också! Sen var de nått sjukt om att hon kunde inte anmäla mig för jag bloggar, skulle precis få reda på om hon kunde anmäla mig eller inte när André ringde :) Det är lite lustigt hur man kan få till det i drömmar ibland :)

Nikita sover sämre utan sin pappa. Som bäst är när hon får ligga mellan oss. Hon har inte vaknat förrens fram emot 10 när andré varit hemma måndag och tisdag. Men idag vakna hon kl. 06.00 andré går upp 05.35 så det var kort efter han gått upp. Hon var jätte glad och pigg trots hennes täppta näsa, så gick upp och fick ta nässugen. Hon har nu kommit på att om hon vrider hela huvudet neråt kommer jag inte åt hennes näsa, och stark är hon också!

Nu hör jag nått ligga där och röra sig, hon är vaken men ligger och kollar på favoritlakanet och är helt tyst :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Wow, vilken dröm! Värsta supermorsan är du ju! ;D



Haha, smart unge det ;P

2010-05-12 @ 11:17:28
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: