God morgon

Vet inte riktigt vad min tjej har sysslat med denna morgon. Hon har vaknat 500 gånger på morgonen och skrikit och varit jätte tuttig, hon får tutten och somnar om. Hon har säkert tagit tutten 10 gånger bara på morgonen. Och somnat om så fort hon fått den. Så jag tänkte jaha nu är min mjölk slut, men nej då den var inte slut. Så vet inte om hon drömde nått eller vad de va med min lille tös.

Efter bråkat några timmar gick vi upp lika glada ändå 8.30. Och nu ligger hon och vänder sig om i babygymmet. Det är ju inte roligt att ligga på rygg längre, men det är jobbigt att vända sig tillbaka. För hon kan vända sig från mage till rygg, men har bara gjort de 2 gånger. Tycker det ser lättare ut o göra också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: