God morgon

Igårkväll stängde vi av datorn vid 21 och kolla på svenska hollywoodfruar och tänkte sen gå och lägga mig. André låg i sängen och tjuvkika :) Men då ser andré att jag fått ett sms, ett paket o hämta. Och jag har inte beställt nått så jag sprang ner för att kolla va de va för nått. Från yves rocher, en maskara och en konstig eyeliner och en pensel, som jag inte beställt och dom skulle ha 128:- för de där. Då blev jag förbannad så satte på datorn igen för att skicka ett mejl till dom och fråga om jag kunde skicka tillbaka paketet. Sen va jag så förbannad så gick in och duscha vid 22, då jag egentligen skulle gå och sova. 23 kom jag i säng första gången. Kunde inte sova, blev hungrig efter ett tag så 23.45 gick jag upp och åt och kunde ändå inte somna. Så klockan blev nog närmare 1 innan jag somna. Då ville jag inte upp med Nikita 6.30 i morse. Hon låg och böka så bytte blöjan sen la jag henne i sin säng. Och hon blev knäpptyst till 9 då hon ville ha mat, sen har vi varit vakna sen dess.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Så dumt att skicka paket om man inte har beställt!



2010-05-18 @ 10:37:38
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: