Fy fan

Idag hjälpte inte ens Nikitas underbara morgon humör. När jag går upp kollar jag på mobilen och har fått ett sms av en kompis där de står att den katten jag skrev om avlivas idag, och kattens son. Jag tycker det är så jävla dåligt att avliva ett friskt djur bara för att man inte bryr sig tillräckligt att ens försöka hitta nytt hem till dom. Det är så jävla dåligt och jag skulle fan kunna skjuta dom i huvudet! Så jag bad henne vänta 1 vecka till så ska jag försöka hitta nya hem till dom. Någon som vill ha? Hur fina katter som helst. Den ena är gravid, Lisa. Jätte kelig och fin katt, hade vi inte haft stumpen hade jag gärna tagit henne. Och Teodor, vet jag inte så mycket om men han är väldigt fin iaf. Lisa påminner lite om Stumpen i utseendet, dom har samma färg. Om du vet någon som vill ha en katt i östergötland får du gärna höra av dig till mig. Blir väldigt mycket med 3 katter här, framförallt när det inte funkade med Nitro.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch, så tradigt!



Tyvärr tål jag inte katter. =/

2010-05-04 @ 16:32:24
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: