Första skrattet!

Vid 18.00 idag på Nikitas morfar födelsedag låg jag och Nikita i sängen och busa. Jag killade henne på magen och försökte få henne att skratta genom att säga"kan du skratta lite grann?" med en såndär löjlig röst och visst kunde hon skratta, jag blev överlycklig och sa till andré som satt med hörlurar och kolla på film då skratta hon igen! Det var de vackraste jag hört och såklart kom tårarna! :)

Och igår när vi låg på skötbordet och Nikita fick babymassage la hon sig på sidan och sen snabbt över från mage till rygg. Och på skötbädden är de stöd ivägen så trodde inte hon skulle lyckas rulla över :) Min lilla tjej börjar bli stor! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Nawww så gulligt! =D

Spela in det! =D

2010-05-11 @ 18:43:31
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: