För bra för att vara sant!

Både jag och andré blev riktigt chockade och trodde knappt det var sant. Nikita åt sista gången 19.25 då somna hon också, så när jag skulle flytta över henne till sin säng vakna hon. Jag la ner henne, erbjöd nappen men den ville hon inte ha. Hon sa inte ett ljud och somnade utan nappen! Direkt! Äntligen!!

Igårkväll var också för bra för att vara sant. Nikita var jätte trött så la henne redan 19.10 och hon gnällde bara till lite innan hon fick nappen sen somna hon. Men sen när vi skulle in o duscha typ 20 minuter senare vaknar hon såklart, så hon fick ligga och skrika tills vi duschat färdigt sen fick hon nappen och somnade efter en kort stund. Ska vi äntligen få sköna kvällar, aldrig känna panik inför nattningen. Gud så skönt! Men vi har ju försökt få henne att somna själv sen hon var 1 månad, och jag har inte tagit upp henne trots skriket, däremot har hennes pappa gjort det några gånger, fy skämms :)

Nikita sög tag i sin läpp första gången idag. Tycker det är så roligt med alla första gånger! Och idag när vi hade sagostund fick jag känslan av att hon försökte få tag på boken, för hon strök med handen vid boken och när hon kände nått i handen greppa hon tag i den. Försökte se om hon ville greppa nallen också, men då fick hon tag i min hand som höll nallen och drog min hand mot munnen istället. Har en lat och smart dotter, som sin mor? ;)


Nakenfisen med den där nallen :) ♥



Snuff ligger och sover middag. Min vackra unge ♥


Kommentarer
Lisa Skrev:

ja tiden går alldeles för fort här hemma.. jag får panik :)



vilken söt liten dam du har!

och duktig med, skööönt för er :)



ha en bra dag!

kramar.

2010-05-05 @ 09:41:58
URL: http://fliza83.blogg.se/
Tova Skrev:

Hihi, det går så fort med de små :) Elliot har också börjat älska att suga på sin läpp, ser så roligt ut :D han älskar överhuvud taget att suga på allt (utom nappen förstås...)

Hur mycket väger eran tös nu?

kram

2010-05-05 @ 20:42:12
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: