Broccoli

Jag med mina konstiga kvällsvanor kokar just nu broccoli, mums :)

Ikväll, underbart igen! Det blev sent idag, vi åkte hem till Natalie en sväng och spela lite kort och vi va inte hemma igen förrens 21, Nikita höll precis på att  slockna i bilen när vi va framme så la henne direkt i sängen när vi kom innanför dörren, hon slockna på 1 sekund utan gnäll eller nått! Fy så underbart!

Idag har jag varit världens sämsta mamma ever. Har bara kännt att idag orkar jag inte va mamma, vilket känns jätte obehagligt och jag blir typ rädd för mig själv. Jag älskar att va mamma, jag vill inte byta ut mitt liv mot något, men just idag kände jag att de skulle va så skönt att få släppa ansvaret, om så bara för en sekund. Jag har inte fått släppa ansvaret för Nikita ens lite sen hon föddes, jag försöker såå vara världens bästa mamma. Jag ska bli världens bästa mamma och jag kommer bli en sån mamma jag önskar att jag hade. Allt jag ville ha och inte fick ska Nikita få, och allt jag ville ha och fick ska Nikita få. Om man tänker efter är de inte så konstigt att jag känner ibland att jag skulle vilja släppa ansvaret, även om någon annan tar över ansvaret betyder inte de att jag kan släppa de helt, men iaf lite grann. Jag har haft fullt ansvar 24 timmar om dygnet sen hon föddes. Men jag vill inte va ifrån henne. Mycket svammel här tycker jag så bäst jag går och äter min broccoli istället!  

Kommentarer
Thakock Skrev:

Åhh, fy vad äckligt....sluta äta sånt! ;D



Klart du får lov att känna så! Be Andre passa dottern några timmar så gå du ut och träffa vänner eller bara en lång promenad. =)



sv: Hahah jaa tydligen ;D

2010-05-06 @ 10:16:12
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: