Bilder


Häromdan när Nikita inte ville sova, då låg hon och sparkades och vifta med armarna och var jätte glad, tills jag gick därifrån, sen blev hon glad när hon såg mig igen :) Sötunge!
(hon som la snuttisen där, vet inte hur hon lyckades)


Bus med pappa ♥


Stå upp är verkigen det bästa som finns! :)


Pappa fick till och med bada idag.
Och när jag skulle ta över gallskrek hon tills hon kom upp.
Hon som annars älskar att bada!


Sötnosen ikväll

Vackrare unge finns inte, inte i mina ögon! ♥



Det där spat var underbarare än jag kunde föreställa mig! Var helt underbart att bara få slappna av och njuta. Men jag var tvungen o göra mig förtjänt av de först, så vek och hängde in tvätten och diska, då kunde jag koppla av och bara njuta! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, det känns väl bättre och rå om sig själv efter allt är undanplockat. =)



2010-05-03 @ 07:30:28
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: