Bilder på mina bebisar

Jag är såå glad över att Stumpen funkar med Nikita, vet inte vad jag skulle göra om jag varit tvungen att göra mig av med honom också,
världens finaste katt ♥


Nikita klappar stumpen


hm, undra om jag ska smaka lite?


mm, katthår!


Och klappa lite till :)


Nikita kramas med sin mysiga nalle


Idag trodde jag verkligen att Nikita skulle göra nått nytt på utvecklingsfasen,
har känts som det i hela kroppen, men nej.


Va? vad va de jag skulle göra? Ta tag i nallen själv?
Nej jag orkar inte, mycket bättre att få den till sig.


Mys! ♥


Den där söta ungen är min dotter, hon har lev i mig,
och för snart ett år sen blev hon till ♥
Den där vackra saken har bildats i min mage, helt fantastiskt!


Jag älskar dig! ♥


Kramas och gosa med nallen är nästan lika bra som mammamys,
men bara nästan! :)


Nikita kollar på tv, helt inne i tvn också, hon reagera inte på nått :)


Såhär stor är jag på nätterna,
fäktas med armar och sparka med benen kan jag också göra :)


Vet du en sak? Att jag älskar mitt liv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: