Äntligen!

Äntligen får jag skriva detta inlägg!
Äntligen är min älskling hos mig igen!
Äntligen är allt som vanligt igen, och äntligen somna Nikita i sin säng på 5 minuter.

Det blev lite tårar när älsklingen kom för att hämta mig. Jag sprang ut när jag såg att han kom och kände mig som en liten nykär fjortis eller nått :) Det märktes också på Nikita att hon saknat pappa. Han hade med sig en liten kaningossedjur till Nikita, tyckte de va väldigt gulligt! Jag frågade om han kunde köpa en maskara till mig, då kom han hem med ett paket med 2 maskaror i och en kajal, jag fick även godis. Till sig själv hade han inte köpt någonting.


Nu ska vi krypa ner i sängen, allt är som vanligt igen och jag kommer sova gått inatt mellan dom jag älskar mest! ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Naw, vad bra att du fick komma hem igen! =D

2010-05-10 @ 10:35:47
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: