1 månad kvar

Om exakt en månad är jag gift, då heter jag gaines i efternamn, coolt! Och nervöst! Så ska vi på bröllop på lördag, känns rätt skönt att gå på ett bröllop precis innan sitt eget :) Och klänningen jag tänkte ha på deras bröllop har det blivit någon felbeställning. Jag beställde en svart, men nu när jag kolla på beställningen för att se om det stog nått om leverans står det att den där bärröd och tillfälligt slut. Så nu börjar jag få panik över vad jag ska ha på mig på deras bröllop. Men min underbara man sa att vi kanske kunde åka in till stan på fredag och köpa en klänning där istället.

Jag tar nog hellre skrikkvällar än o går upp 6.30, när man är van vid att gå upp 8-10, ibland ännu senare. Nikita var hur pigg som helst 6.30 idag, jag som inte kunde somna igår och somna runt 2 var inte levande vid den tiden. Hon var vaken och höll mig vaken ungefär 1 timme, sen sov hon en kort stund. Då när hon vakna igen testa jag lägga henne i sin säng, där låg hon kanske 1 timme. Vet inte om hon sov, men jag sov iaf. Och nu efter 12 såg hon trött ut så la henne i sin säng men då såg hon klarvaken ut. La henne i babygymmet framför tvn och hon somna på 2 sekunder. Nu vakna hon precis och ville ha nappen så la henne i sin säng och hon somna om direkt, sötunge!


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, skönt för dej ju! hann du ta igen lite sömn ;D

2010-05-05 @ 13:38:16
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

ja det verkar vara väldigt vanligt. verkligen trist att det ska behöva bli så :S



ja det hade varit kul ! :) synd att det är en bit :/

kram

2010-05-05 @ 22:52:17
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: