1 år

För ett år sen idag hände nått magiskt, Nikita blev till. Idag har Nikita funnits i 1 år, 8 månader och 8 dagar (36 veckor + 1 dag) i min mage och 3 månader, 3veckor och 1 dag (16 veckor) utanför min mage det är helt magiskt! Tänk om jag visste då vad jag visste nu, att livet började den 20 Janurari 2010 då Nikita föddes.

Och 12 veckor senare är min mage såhär stor (liten)(v.14+0)


Har ju ingen bild på hur magen såg ut innan jag blev gravid tyvärr.
 

21 veckor senare såg magen ut såhär (v23+0)


28 veckor senare (v30+0)


34 veckor senare (v.36+0)

Vad jag saknar min vackra mage, men vad mycket mysigare det är att ha henne utanför magen! Även att man ibland saknar dom där underbara sparkarna och känslan att veta att det ligger ett litet liv där inne, att där inne slog 2 hjärtslag. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: