Uttråkad liten tjej

Nikita har varit riktigt uttråkad idag. Inget duger, hon gick med på att ligga i babygymmet en liten stund, högst 5 minuter sen va hon uttråkad igen. Hon blev till slut så uttråkad att hon somna, man såg på henne att hon va egentligen inte trött och vakna direkt igen och sen somna om. Stackars lillan som sover för hon inte har nått o göra. Så nu har mamma varit så snäll och klickat hem massa leksaker som hon kan leka med. Men svårt o veta vad dom ska leka med när dom är så små, så satt och läste lite först. Vill ha en sängmobil så hon kan ligga i sin säng och kika och lyssna på melodier. Har hittat den jag ska ha, men är lite dyr ny så väntar på att den ska komma i närheten på blocket, för inte allt för dyrt pris :)

Nu ligger min prinsessa på mig och sover med nappen i munnen, hon somna när vi va och handla, och vakna när vi kom in. Jag trodde hon inte ville sova mer men hon ville bara ha lite närhet så okej då :) Men jag klagar absolut inte, det är såå mysigt o ha henne sovandes på bröstet, mysunge!

Min gubbe är riktigt duktig och tog tag i monsterdisken. Ingen av oss har haft ork o diska så det är nästan 1 veckas disk. Jag sa att jag kunde dammsuga om han tog disken, jag har bara inte kommit dit än :) Får skylla på att jag har en mammig dotter och just nu fungerar inte bärselen ;)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Oj oj, kan så små barn bli utråkade..? Haha, mkt man inte vet som sagt. =P



Haha, det får lov att bli mkt disk ibland. Speciellt om man inte har diskmaskin. =)



Dum bärsele det ;D

2010-03-01 @ 17:13:25
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: