Trött bebis

Idag har jag inte suttit knappt nått vid datorn, 5 min i morse sen skulle vi se film.

Nikita vaknade vid 9, sommartid 10 idag efter en sen kväll igår. Vi var och firade Andrés moster som fyllde år och Nikita var jätte trött och gnällig men kunde inte riktigt somna, utan ville helst sova på mig. Och bilresan hem sov hon knappt heller så igår när vi kom hem va hon riktigt trött. Det var hur trevligt som helst igår, och så god mat! Jag åt tills jag ville spy ungefär för de va så fruktansvärt gott! Andrés moster är riktigt duktig på att laga mat!

Vi började kolla på film i morse men sen ringde min kära bror och var i kisa. Så vi åkte och hämta honom så fick han ta lite kort på Nikita och vi satt och prata, sen körde vi tillbaka honom igen. Trevligt och träffas ibland iaf :) Sen åkte jag till Natalie och co och satt där i några timmar. Sen åkte vi hit och kollade på en annan film.

Nikita har varit väldigt trött idag. Hon har inte sovit alls mycket, sammanlagt 2-3 timmar under dagen så när jag la henne somna hon nog innan jag hunnit bädda om henne. Men vi lyssnade på vaggvisorna tills dom var slut iaf. Jag la henne vid 20 och hon sover än. Fast hon brukar vakna vid 00, så får se om hon vaknar nu snart. Tycker det är så jobbigt o behöva ställa om klockan. Framförallt när man har rutiner för dom små. Så egentligen la jag henne vid 19 och riktigt då brukar jag inte lägga henne.

Nu ligger hon och låter lite så hon vaknar nog nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: