Strålande humör!

Idag vaknade Nikita och var pigg vid 7, hennes mamma var inte lika pigg så efter blöjbyte la vi oss i sängen igen. Nikita gick med på att äta snällt så länge mamma höll öppe ögonen, så fort jag blunda börja hon gnälla. Jag lyckades få henne att somna om till prick 9 och då gick vi upp med en piggare mamma och med ett strålande humör. Den där kameran ÄLSKAR hon verkigen, så fort jag tar fram kameran blir hon jätte glad, tur för då kan man få många fina bilder på det underbara leendet :)






Imorgon ska vi förbi mamma och göra hand och fotavtryck på Nikita. Jag har viljat göra det sen födseln, men bättre sent än aldrig :) Men hon har fortfarande små söta händer och fötter så det gör inte så mycket att hon hunnit bli 2 månader :)

Nu har hon legat och sovit en stund, hon låg på golvet och lekte och blev lite gnällig och så fort jag tog upp henne somna hon, mitt lilla hjärta! Nu har hon vaknat och ligger i sin säng och pratar, gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: