Städdag!

Jag och andré har verkligen legat på latsidan under lång tid, mycket disk och tvätthögar överallt har det hunnit bli. Även en hel del dammråttor, som stumpen inte vill äta upp :) Så idag tog vi tag i städningen och har dammat överallt, dammsugit och skurat golven, så nu har vi ett rent och väldoftande hem! Men som alltid när vi städar blir vi inte klara, vi tog en paus för mat och den pausen varar visst än. Vi har inte dammsugit eller skurat golvet i köket, men där dammsög jag för inte så länge sen.

Nikita var snäll och låg i babygymmet under hela tiden, med några matpauser då. Till slut somnade hon, när hon låg där och kollade på tv med nappen i munnen, sötnos!





Stumpen låg så fint och vakta så ingen kom och kidnappade Nikita när vi hade fullt upp med annat! :)
(Han spanar ut mot hallen ifall det skulle komma någon)




Idag la jag Nikita 20.20 och hon somnade väldigt fort, utan nått bråk med nappen. Vi satte på cd-skivan med vaggvisor på och när den var slut så sov hon, min lilla ängel. Ikväll tog André kvällsblöjan och satte på pyamasen, oftast (alltid) är det jag som gör det :) Tycker de är såå skönt att hon sover så bra, och jag njuter så länge det varar!

Bajs också, den där klänningen jag vill ha på bröllopet vill jag inte ha längre. Den har gått på mycket reklamer och nu är den slutsåld i 2 storlekar, på kort tid. Med andra ord många som köpt den och då vill jag inte ha den längre :) Ska kolla om jag hittar nått annat eller så ska jag hyra. Vill inte köpa en klänning för flera tusen som man använder 1 gång i sitt liv.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vilken dag. =)



Vad tråkigt med klänningen. Hoppas du hittar någon snart, det börjar ju närma sig. =)



Jag ska köpa min klänning, Ett minne ju. =)

2010-03-21 @ 09:28:17
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv:Jo, det är klart.

Ja, klänningarna är verkligen dyra,



Vet inte, vi är ju förlovade men jag har sagt att sambon får bestämma när det är dags. =)

2010-03-21 @ 10:30:48
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: