Relationen med min mamma..

Jag blir besviken gång på gång, nu är jag fan trött på det! Jag får inte ens åka dit för o tvätta en maskin tvätt? Bara för att Jerry inte vill de? Va fan gör det om jag tvättar en maskin tvätt? Men skulle de va hans jävla son så hade det inte varit några problem. Jag fick inte ens tvätta mina kläder själv när jag bodde där! Och mamma, bryr hon sig? Nej inte ett skit, för henne verkar det va helt normalt. Jag skulle aldrig behandla Nikita på det sättet som min mamma behandlar sina äldsta barn. Bara för att hon fått 3 nya med Jerry betyder helt plötsligt vi inte ett skit längre. Hon har fått en ny familj o bry sig om.

Första gången min mamma sa att hon älskade mig som jag kommer ihåg var jag 15 och bodde på behandlingshem. Jag kan räkna alla gånger hon har sagt att hon älskat mig på 1 hand. Nikita får höra 1000 gånger om dagen hur mycket jag älskar henne, hur mycket hon betyder för mig. Även om hon inte förstår, jag kommer alltid säga det till henne, kommer alltid visa hur mycket jag älskar henne!

Jag läste någonstans när jag var gravid att när man själv får barn ska man förstå sina föräldrar bättre? Det där går och gnager i mig, för jag förstår min mamma sämre, förstår inte hur man kan skita i sina barn på det sättet hon gör? Så jävla mycket jag ställt upp på henne! Trodde det skulle va tvärtom.

Förstår min mamam bättre nu för jag har barn? Nej verkligen inte!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch, det lät ju inte bra! Ingen snäll mamma det. =/

2010-03-23 @ 18:48:35
URL: http://briadlover.blogg.se/
Natalej Skrev:

Gumman då :( , ja, jag tycker också det är orättvist! Förstår inte hur hon tänker. Ännu mindre hur han tänker. Vi får ses när jag kommer hem, ta en skön promenad och bara prata. Saknar dig sötnos. DU är en underbar vän, den underbaraste! Älskar dig. <3

2010-03-23 @ 20:09:59
URL: http://natalej.blogg.se/
Louise Skrev:

Det stämmer inte att man förstår sina föräldrar bättre, på sätt och vis kan man få en bättre relation i vissa fall, men oftast börjar man ifrågasätta hur man själv blev uppfostrad och hur ens egna föräldrar behandlade en som barn...

2010-03-28 @ 15:16:50
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: