Nikita 9 veckor

Inatt har jag mjölkat ner 2 av Nikitas pyamasar. Fick gå upp mitt i natten och byta pyamas för hela ärmen var blöt, och när jag vaknar nästa gång är andra pyamasen och nermjölkad så hon fick sova i blöja, sååå underbart mysigt!! Sen vakna vi 7.40 och gick upp. Men Nikita somnade igen vid 8 så jag la mig med henne. Och vaknar av att sandra ringer vid 10 och har stått och knackat på dörren men ingen öppna :) haha.

Sandra åkte hem nu vid 13. Trevligt o träffas ibland, det händer ju inte för ofta nu för tiden tycker jag! Men Nikita var väldigt osocial och har mest ätit och sovit. Hon har sovit jätte mycket nu på förmiddagen. Fast inga längre stunder men hon somnar 5-10 minuter efter jag tagit upp henne igen, min lilla fis ♥


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, ilband sover man djupt! ;P



sv: Ja, men det är ju bra! =)



Ja, du borde testa! Det är jätte gott!

2010-03-24 @ 15:24:57
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: