Nikita 7 veckor

Tiden springer iväg, snart blir hon tonåring också! Idag har den underbara solen varit framme igen så jag och Natalie gick en promenad med barnvagnarna på 2½ timme idag också, och är det fint väder i morgon igen ska vi ut igen :) Underbart! Vi gick en sväng till på kvällen för att följa dom en bit hem, och då lyckades vi få med oss André. Det känns  verkligen i benen att man gått så mycket!

André fortsätter vara duktig, han har ätit jätte nyttigt och mindre portioner denna veckan, och jag blir såå stolt :) Tycker så synd om honom, han ska upp och jobba 2.40, hallå? Och får han mer betalt för de? Nej, tycker så synd om honom. Och han sover inte än, han ligger i sängen men har lite svårt o somna när han har en pratglad flickvän så jag skriver för att försöka vara tyst :) Jag är som mest pratglad precis innan vi ska sova :)

Nikita har varit jätte gnällig ikväll, men jag tror hon kommit in i 8 veckors utvecklingen. Läser "Växa och upptäcka världen", riktigt bra bok. Fastnade i den igår kväll och läste i mer än 2 timmar på kvällen, sen blev klockan alldeles för myckët :) Det står väldigt mycket bra saker, och jag får mer tålamod när jag vet vad det beror på, varför hon är så krävande och gnällig. Stackars lilla tjejen. Och även att hon varit både mammig och pappig och gnällig, somnade hon i sin säng, hon är såå duktig.

Inatt skulle jag försöka ge henne mat 1 gång mitt i natten och om hon vakna mer skulle hon få nappen. Men hon fick äta 2 gånger för jag tappade bort nappen. Tror hon skulle nöjt sig med nappen för hon åt knappt, hon tutta någon sekund sen somna hon. Så hon kanske inte vaknar för att hon är hungrig utan för hon är tuttig. Ska testa inatt igen och försöka inte tappa bort nappen :)

Har varit dålig på att ta bilder, 2 dagar i rad och kameran har fått vila, annars har jag tagit minst 1 bild på henne om dagen sen födseln, så det finns en del bilder  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: