Nikita 6 veckor

Idag har vi varit på bvc och vägt Nikita. 4640g vägen stora tjejen nu :) Hon har ökat 205g på en vecka så det är bra. Så glad för att hon äter ordentligt och går upp i vikt, hon skulle få bo vid min tutte om hon inte skulle öka så bra i vikt :)

Jag och Nikita vad hos Natalie, Robert och kevin idag och kollade på deras nya lägenhet :) André fick vara hemma och vila sin fot. Han kom hem här vid 9 i morse när jag och Nikita precis gått upp och han kunde knappt gå, eller ja han halta iaf. Och eftersom han har ett jobb som man bara står hela dagen så gick han hem för att vila foten, stackars älskling. Så vi satt i förmiddags och pratade bröllop och kollade lite :)

Nu håller vi på och möblerar om igen, men vi kommer inte riktigt överrens om hur vi ska ha det. Vi håller på och flytta våran säng och Nikitas säng, och vi måste ha sängen mot en vägg eftersom hon brukar ligga längst in. Vi har för liten lägenhet ibland :)

Ni ligger älskade Nitro på blocket, får väl se om vi blir av med honom. Det var en som ringde precis och skulle höra av sig i morgon igen.

Nu måste jag gå och hjälpa min gubbe igen :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Stackars sambon!



2010-03-03 @ 21:15:59
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: