Nikita 2 Månader

Idag blir stora tjejen 2 månader! Hon ler varje dag nu, och mitt hjärta smälter varje gång. Hon ler nästan alltid man tar fram handduken och hon vet att det är mat. Och när hon är på bra humör och inte trött eller gnällig tar hon pauser i maten för att prata och le lite, sen fortsätter hon äta igen och tar paus för att prata och le, underbart! Hon blir stadigare i nacken, och vill stå upp mer och mer. Favoritsaken att titta på är fortfarande lakanet som hänger för fönstret vid sängen, som hon kan titta på i timmar!

Hon somnar själv i sin säng, och vaknar för att äta 2 gånger/natt. Hon har äntligen börjat sova hela nätter och somnar vid 19-20 och vaknar alltid klockan 9. Och min kärlek växer mer och mer för varje dag!


Och såhär blev 2 månaders kortet


Den där blixten är faktiskt spännande, och kameran är alltid rolig att titta på :)


Okej mamma, jag kan väl visa kameran att jag kan le, men bara för den blixtrar till så fint då!



Jag älskar min prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: