Lördag

Idag gick André upp 7.30 och då hade Nikita varit vaken och pigg ett bra tag innan men jag var för trött för att gå upp då så hon somna om. När hon sen vakna fick André ta henne, jag var för trött och ville ha liten sovmorgon iaf, ja vid 9 var jag uppe :)  Sen dess har Nikita sovit 2 gånger, och hon sover nu.

Idag skiner solen igen och jag vill ut! Ska dra med mig gubben ut också, han behöver det verkligen. Men på måndag börjar hans diet, nutrilett. Jag vill inte att han ska kolla tillbaka på våra bröllopsfoton och tycka att han va jäätte tjock på bilderna, för mig spelar det ingen roll så om han är fet eller smal, men för hans egen skull och för våran dotter skull så får han allt banta. Annars kommer han dö innan han fyller 40. Så bara ut och röra på fläsket :)

Kommentarer
Anonym Skrev:

men han ser ju jätte smal ut inte ska han banta

sen får du ju mycket att älska

2010-03-06 @ 11:08:22
Thakock Skrev:

Haha, ja det är verkligen fint väder.



Ja, han måste kunna springa med dottern sen ju. Eller jaga iväg pojkvänner. ;)

2010-03-06 @ 11:45:46
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: