Läkarkontroll 2 Månader

Idag vakna vi vid 9 och gick upp och bytte blöjan och gick och åt frukost i sängen. Jag skulle bara vila ögonen och somnar och vaknar igen vid 10 då gick vi upp igen.

Nikita satt och log och prata med mig så såg jag 3 små vita prickar som syntes under tandköttet, och när jag kände över kändes de som tänder så frågade läkaren, och jodå Nikita håller redan på att få tänder! Inte konstigt att hon dreglar så mycket :)

Natalie och co kom förbi en sväng förut så gick vi en liten promenad. Fast de va inte så fint väder så vi gick inte så länge. Men vad skönt att snön smält så mycket så man kan gå på trottoaren med 2 vagnar!



3 tänder påväg och stark i nacken, min lilla börjar bli stor!


Kommentarer
Thakock Skrev:

Duktig tös ju! =)

2010-03-25 @ 17:28:21
URL: http://briadlover.blogg.se/
Andrea Skrev:

åh så underbart söt hon är! Hur gammal är hon?

2010-03-26 @ 10:18:06
URL: http://andreahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: