Gravid igen?

Jag äter som en häst, jag äter lika mycket som jag gjorde i slutet av graviditeten, mycket och hela tiden och jag är hungrig hela tiden och suger på saker hela tiden. Har haft en period nu då jag knappt ätit, och vikten försvunnit med stormfart. Och nu har jag väl gått upp 5 kg igen eller nått, vågar inte väga mig ifall :) Och allt sätter sig på magen också, där jag inte vill ha det!

Så jag sa till André att om du har våldtagit mig utan att jag märkt nått o jag är gravid igen så ska jag döda honom, för jag vill inte ha ett barn till nu och jag vill inte göra abort eller få missfall ( vi har alltså inte haft sex sen Nikita föddes, inte ens i år, om det var någon som undra :)

Kommentarer
Anonym Skrev:

nej usch, ryser, det skulle ju kännas som ganska katastof att bli gravid igen direkt :O men amningen tar väl ganska många kalorier så man FÅR ju äta mer utan att vara gravid :D

2010-03-01 @ 23:08:52
URL: http://kissiekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: