God natt

Jag la en trött Nikita vid 20 som somnade väldigt fort. Jag förstår inte vad jag gjort för att få nått så fint och värdefullt! Har jag tur så sover hon som vanligt till 9 i morgon. Hur kan hon sova så mycket? Hon sover 13 timmar och äter 2 gånger. Sen tar hon en till nap på ungefär 1 timme vid 10-11. Hon sover 3-4 gånger på dagen, men nu börjar hon vara vaken mer på kvällarna.

Nu har jag även skrivit till mamma att jag aldrig mer vill se Jerry igen, och jag kommer och hälsar på endast när han jobbar så jag vet att han inte kommer hem. I 10 år har jag drömt om den dagen det tar slut mellan dom så jag kan få min mamma tillbaka, men jag tror inte min mamma orkar ta tag i sitt liv, hon har ju allt annat o tänka på! Missförstå mig inte, jag älskar min mamma. Men jag önskar jag också kunde få säga att jag har världens bästa mamma, och mena det. Hon har inte alltid varit så, en gång i tiden brydde hon sig faktiskt, det var 10 år sen innan hon träffat Jerry. Hon får inte ens pussa sin egen dotter för honom? För jag var för gammal för de när jag skulle fylla 11. Enligt mig blir man aldrig för gammal för att pussa sina barn.

Imorgon kommer Nikitas gudmor Sandra hit :) Sist vi sågs var Nikita 4 dagar, så hon har ju växt en del, sesådär 2 kg :) haha. Nu ska jag krypa ner hos mannen jag älskar mest och sova tills flickan jag älskar mest vaknar och vill ha mat. Jag är så lycklig över att jag har er!

Kommentarer
Petra Skrev:

Jag håller med dig, man blir aldrig för gammal för att pussa på sina barn! Tänk att inte få snusa på och gosa med sitt barn...fy, nej.

Hoppas allt är bra med er annars.

Kramar

2010-03-24 @ 08:48:09
URL: http://superpetrah.blogg.se/
Thakock Skrev:

Det tycker jag du gör rätt i! Hon kanske börjar inse saker o ting om du säger så!



Är din realtion med din pappa bra då?



Många kramar!

2010-03-24 @ 09:50:16
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: