God natt

Usch, nu är jag inte bara trött, jag är död. Nikita har varit så gnällig och klängig och mammig dom senaste dagarna. Hon har också börjat vakna mitt i natten och bara skriker och det märks att hon är orolig, det går över efter en stund om hon har nappen i munnen och ligger antingen på mig eller tätt intill. Förutom när hon vaknar då som är runt 4 tiden så sover hon bättre och bättre. Hon brukar äta 1-2 gånger per natt, och brukar somna så fort hon fått tutten.

Ikväll ville hon heller inte somna, men hon lyckades till slut utan att jag behövde sitta brevid och klappa henne i håret, hon brukar somna då. Men ikväll somna hon äntligen av sig själv. Hon har också börjat le jätte mycket. Och det värmer hela hjärtat när hon kollar på mig och ger världens smile :) Hon ler varje gång jag tar fram handduken när det är matdax, då vet hon att snart är det mat :) Min lille tjej börjar bli stor.

Nu står min duktiga gubbe och diskar, hur orkar du? Nej nu ska jag gå och älska med min kudde, god natt!

Kommentarer
thakock Skrev:

Haha, låter som du var trött! =)



Hoppas du fick sova ordentligt!



sv: Haha, ja det kan dom

2010-03-13 @ 08:41:58
URL: http://briadlover.blogg.se/
DJUSTD Skrev:

fin blogg du har! :)

2010-03-14 @ 22:58:40
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: