God morgon

Idag vaknade den lilla damen vid 8 och var hur pigg som helst. Men hon gick med på att ligga och mysa läänge i sängen bara hon fick en ren blöja först. Så vi klev upp vid 9 och nu har vi suttit och lett mot varandra sen dess :) Så underbart som man nästan börjar gråta! Det behövs en dag som denna när man kollar ut genom fönstret för o se hur mycket av snön som smält, ja då snöar det ännu mer! Men hallå, det räcker nu!!!

Ja idag lägger jag ut Nitro på blocket. Idag när jag gick in på toan har han hoppat upp och tagit mitt smink och lekt med, kattf*tta! Nu är jag riktigt trött på honom så nu väger allt jobbigt med honom över, jag orkar inte med den katten.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Jäkla katt! =/

2010-03-01 @ 18:02:01
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: