God morgon

Den underbara solen skiner idag också, underbart! Blir en promenad idag också med andra ord :)

Vid 9 ville prinsessan upp idag. Och hon hade ingen skrikattack inatt, skönt! Men så fort hon har gnällt lite har jag inte orkat leta efter nappen så hon fick tutten många gånger inatt. Men smidigt eftersom jag ändå sover utan bh.

Det är såå tomt här, ingen liten som busar och ingen som skriker Nitro när man hör att han är någonstans han inte får. Jag saknar min bebis såå mycket, visste att det skulle va jobbigt men inte såhär. Så nu får inte Stumpen dö på typ 18 år, det är ungefär då jag vill skaffa ny katt. Fast får jag bestämma kan han få dö den dagen jag dör :)

Jag har varit egoistisk och fixat med naglarna, men pappa André är ju pappa ledig så gör ju inget att jag inte kan hålla henne på 5 minuter :) Haha. Vet inte varför, men känner mig jätte egoistisk när jag fixar naglarna nu för tiden.

Kommentarer
thakock Skrev:

Nej, ska du inte känna! Du måste ju kunna una dej något! =D

2010-03-13 @ 19:51:17
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: