God morgon

Usch inatt var det inge roligt, Nikita skrek jätte mycket någon gång inatt och jag hade inget tålamod för jag var alldeles för trött, tur att André fortfarande va hemma så han fick trösta henne när jag satt i köket och grät och kände mig som världens sämsta mamma ever. 7.30 fick jag inte sova mer. Och vid 8 somna Nikita om igen, men nu har hon precis vaknat och ligger här brevid mig och pratar.

I några dagar nu har jag trott att min mjölk börjat försvinna, förut läckte dom jätte mycket och jag fick byta amningsinlägg efter varje måltid nästan. Men nu i några dagar har jag aldrig behövt byta amningsinlägg och när hon äter läcker inte den andra tutten, men hon har ändå varit nöjd när hon ätit. Men nu är den iaf tillbaka. När jag vakna var hela Nikita blöt av mjölk, det var en stoor fläck där jag legat och täcket var jätte blöt, mysigt. Jag hatar o sova med bh också så sover på en handduk, den kan man nästan krama ut :) Haha, men ändå skönt för då slipper jag oroa mig för att hon inte får i sig tillräckligt, men sånt matvrak som hon är säger hon nog till om hon inte skulle bli mätt.

Nu har Nikita gjort en blöja till mamma, så ska gå och byta den nu :)

Kommentarer
unique Skrev:

Kollade du upp varför hon var så trött?

2010-03-08 @ 09:57:00
URL: http://saratilling.devote.se
w - ung tvåbarnsmamma Skrev:

uuuh sånt problem hade jag med. =) men vi är ju trots allt kossor.

mjölken går ju efter ditt barns aptit efter att dem först blivit sprängd fyllda och ser ut som silikon haha . ;P jag gillade dem brösten . =)



hehe nemen sötnos! =) om dem fick välja så skulle dem ju äta hela tiden, min son har alltid varit ett STORT matvrak och öppnar munnen för allt trots att han precis käkat en stor portion. vi som föräldrar måste sätta gränser och lära dem. =)



kramar.

2010-03-08 @ 11:03:52
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
thakock Skrev:

Ojoj, stackare.



Haha, okej då vet jag vad jag har att vänta mej sen när det blir barn här. ;)

2010-03-08 @ 17:06:04
URL: http://briadlover.blogg.se/
Malin, 21 år & Gravid Skrev:

mysiga bilder :) grattis

2010-03-09 @ 14:54:00
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: