God morgon

Nu mäsrks det att Nikita sover längre mellan målen. Jag gick och la mig vid 00 och då hade Nikita inte ätit på 2½ timme, och jag fick sova ett tag innan hon ville ha mat. Vid 06.40 åt hon andra målet sen gick vi upp vid 9 och då åt hon frukost. Det har hänt 1 gång att hon bara ätit 1 gång innan 5.30 så det är ju skönt. Hon var pigg 7.40, jag var väl inte sådär jätte trött men hade ingen lust o gå upp ändå, så hon gick med på att somna om.

Nu sitter hon här och är hur social som helst, mysigt. Och Pappa André kom precis hem med frukost :) Mys!

Kommentarer
w - ung tvåbarnsmamma Skrev:

var du öppen 1 månad innan?

jag tycker detta är obehagligt, vill ju inte att hon hamnar i kuvös om hon skulle födas nu, men om 1 vecka är det faktiskt okej.



ja det skulle hon mycket väl göra om du känner att du vill testa det. =) det kan vara skönt att dem nöjer sig med nappen, man får ju själv tämja av natt målen det gör dem ju inte själva. så börja när du känner att du vill. =)



kramisar.

2010-03-07 @ 12:21:08
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Sofie Skrev:

Vad skönt att hon inte äter så ofta... Varannan timme är det som gäller här.



Sv. Det är jag som är snabb med kameran när han gör sina ofrivilliga leenden :) Antar att han inte förstår att han ler än, men det kommer ganska ofta.

2010-03-07 @ 18:09:34
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Saannis Fru & Mamma Skrev:

Jag blev tillfrågad via mejl av en som jobbade på natusan som hade sett min blogg och dess inriktning :)

2010-03-07 @ 18:32:01
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3
Fru Evelina Skrev:

Det är så skönt när det går längre och längre tid mellan målen över natten =)

Jag tvättar lammskinnet i badkaret i 30-40 grader med lite tvättmedel. Man kan tvätta i maskin också, men det får inte bli varmare än så. Sen får den hänga på tork och när den är helt torr borstar jag den =)



KRAM

2010-03-08 @ 08:37:47
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: