God morgon

Det gick bra att sova på nya stället, vi har ALLTID haft sängen på samma ställe, för det går inte ha den någon annan stans. Så nu ställde vi den där spjälsängen stog innan, och spjälsängen där våran säng stog innan. Det var dock 100 ggr jobbigare för mig att komma till Nikita när hon ville ha mat, jag var tvungen o klättra över André. Men jag måste sova innerst eftersom jag lägger Nikita på den sidan om mig för hon inte ska bli så varm.

André ringde vid 9.20 när vi fortfarande låg i sängen och myste. Och nu sitter vi här och har precis läst alla bloggar, det går hon med på, alla bloggar handlar ju om andra bebisar i eller utanför magen :)

Men nu när jag börja skriva blev hon uutråkad så ska gå och mysa med henne nu.

Kommentarer
w - ung tvåbarnsmamma Skrev:

hehe jag minns att man saknade dem otroligt när barnet väl kommit, man har ju trots allt gott med det i 9 månader. =)



hur gammal är tösen nu?

kramar.

2010-03-04 @ 11:18:25
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
♥Min Graviditet och Vardag♥ Skrev:

Hehe ja, jag har ju då tio veckor kvar innan hon ska titta ut :)

Visst längtar man tills hon väl kommer ut. Men det finns inge underbarare än sparkarna och puttarna man får.



Ha det så bra!

kramar

2010-03-04 @ 13:13:12
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Thakock Skrev:

Usch, vad jobbigt att klättra över så. =P



sv: Haha ja eller hur? Vädret är verkligen skumt. =D

2010-03-04 @ 17:07:30
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: