God morgon

Idag vakna Nikita lite innan 8 och ville inte somna om. Men hon låg och prata med lakanet och sparka på mig som vanligt så jag fick inte heller somna om en liiten stund. Jag hade som vanligt mjölkat ner hennes pyamas så tog av den i sängen innan vi gick upp. Då när vi bytte blöjan fick hon en liten massage. Och när hon låg på mage höll hon upp hela armarna som hon gjorde en armhävning och var på väg att vända sig om, men dynan på skötbordet var ivägen så hon kom inte runt, då la jag henne på mage på en filt istället men hon hatar o ligga på mage om det inte är på skötbordet :)

Inatt gick André upp och jobba vid 3 igen, stackarn! Och han gick och la sig efter 23 igår, han kommer ju inte va mänsklig när han kommer hem.

Nu ligger snuff och kollar på ztv, vilken ztv nörd hon är :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: