Gnällig och trött

Ikväll är första kvällen som Nikita inte kunde somna. Konstigt då, hon var fruktansvärt trött, hon hade ont i tanden som är påväg och hade magknip. Hon har knappt sovit idag. Högst 20 minuter 2-3 gånger. Hon somna vid bröstet och vakna 2 minuter efter jag lagt ifrån mig henne. Plutt!

Jag tog en låång skön dusch! Älskar o duscha nu för tiden. Det är min egen tid och äntligen finns det varmt vatten. Jag trodde inte jag skulle få duscha eftersom Nikita var gnällig när jag gick in i duschen, men jag hörde inget. Och när jag kommer ut ligger hon såhär hos pappa, mysunge!


Jag älskar er, det är Ni som är Kärlek!


Nikita fick ett litet bad förut med, hon älskar o bada :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Naw, vad bra att hon somna så du fick duscha i lugn o ro!



Söta bilder!

2010-03-30 @ 16:46:57
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: