Fredag

Idag har vi pratat lite om bröllopet igen, jag tror jag har hittat skor jag ska ha också. Så nu har jag hittat det mesta. André får behålla sin förlovningsring och gravera in ett nytt datum, som man gjorde förr i tiden. Synd bara att den inte också är i vitt guld, men det gör kanske inte så mycket.

Ikväll tänkte vi ha fredagsmys, vi köpte chips igår för o ha till ikväll, den är fortfarande oöppnad och André gick och la sig med Nikita för 1 timme sen ungefär. Hon somnade vid tutten sen vakna hon och hade klarvakna ögon när jag la henne i sängen, då låg hon och prata en stund sen somna hon. Blir lika förvånad, glad och stolt varje gång hon somnar i sin säng på kvällen. Får börja någon gång snart och lägga tillbaka henne i sin säng efter maten, om jag orkar :)

Nikita fick sig även ett bad ikväll, och det gillar hon bara mer och mer. Hon lyckades till och med få sin mamma till tårar när hon låg där i badet och bara log, det var såå underbart o se, men pappa ville hon inte riktigt visa dom smilen för :) Och tänk när hon skrattar för första gången, jag kommer ju döö av lycka, då kommer definitivt tårarna spruta av ren lycka :)

Just nu sitter jag här med en kelig och go Nitro, han är bara så underbar när han vill. Vi testade gå ut idag igen för och se om det var bättre när solen var framme, men nej det var fortfarande lika läskigt och han låg på marken när han gick. Däremot var det intressant att få gå i trappuppgången, och framförallt vid grannens dörr som har 2 katter :)

Nu ska jag läsa alla bloggar och sen sova. God natt ♥

Kommentarer
w - ung tvåbarnsmamma Skrev:

hehe nää förstår det! vissa vill ju vänta någon månad iaf .. vissa får tillbaka sexlusten ganska snabbt. som jag fick då efter en månad hehe men det gjorde ju ont så jag avstod från det ett tag efteråt kändes som att vara "oskuld" på nytt haha.



Hur sover er lilla tjej på nätterna?

kramar.

2010-03-06 @ 06:45:44
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Thakock Skrev:

Blir det för dyrt med vars en ring då?



Vad duktigt av henne att somna i sin egen säng!



Vad bra att det är lättare att bada henne. =)

2010-03-06 @ 09:20:38
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: