Fredag

Nikita har börjat sova så bra på nätterna, och det är så skönt! Igårkväll la jag henne vid 20 fast hon var inte så jätte trött men hon somnade till slut utan protest, sen sov hon till 9 i morse, och har vaknat 3 gånger för mat. Och även att hon sovit så mycket, så sover hon nu. Fast hon kan ligga vaken i våran säng och kolla på det lakanet som hänger för fönstret, hon kan kolla på den i timmar :) Smidigt när man behöver lägga ifrån sig henne, då brukar det oftast funka att lägga henne där :)

Nu har vi bestämt datum för bröllopet och dopet, 28 Maj 2010 blir det :) Som jag längtar! Hade en hemsk dröm inatt. Drömde att André först var otrogen, sen gifte han sig med den tjejen han var otrogen med, och hon hade min klänning, min ring, ja hela mitt bröllop! När jag vakna låg jag och krama André väldigt länge, så glad för att det bara var en hemsk dröm!

Nikita fick paket idag, från Go´boken.

En jätte fin bok med vaggvisor, en cd-skiva med vaggvisor, en bok om barnets sömn, en bok "värlkommen till världen" och en kaninsnuttefilt, med en bitring :)


Så nu får hon börja sova med 2 snuttisar, och båda är kaniner :) Hon vill gärna sova med den rosa mot kinden har jag märkt. När hon ska sova och innan jag lagt den vid kinden vrider hon huvudet fram och tillbaka tills jag lagt den där, då sluter hon ögonen och ligger stilla direkt! Sötaste ungen, jag älskar dig!


Kommentarer
Patricia Lindh Skrev:

Tack för att du delade med dig av din förlossningsberättelse! Du förstår inte hur mkt du hjälper mig.. Eftersom alla förlossningar är ju olika, och alla går igenom olika saker. Och pratar man med folk så säger dom: SÅHÄR ska de gå till och inte så.. annars är det fel! :)



Men att få höra hur de gått till, att de börjar me förvärkar, vattenavgång eller bara extrem smärta hjälper mig att förbereda mig! :) så TACK!!



Kan inte ens föreställa mig smärtan, men jag är nyfiken på den.. och absolut inte rädd för den, inte ännu! Och som du säger, kroppen MÄRKER nog när det är riktga värkar, eller bara förvärkar...



Tack igen gumman! <3 Kram

2010-03-19 @ 13:22:00
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Anonym Skrev:

ne jag vet inte.. känns som det bara kommer bli värre om jag anmäler honom, han kommer förmodligen lugna sej så fort han träffar en ny tjej (vilket han själv säger att han redan håller på och gör) då har han nån annan att kontrollera och trycka ner istället. synd för henne, skönt för mej.



men fortsätter han ändå så blir jag väl som sagt tvungen bara för att markera att det är fel... :/



kram



2010-03-19 @ 17:18:50
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/
thakock Skrev:

Vad kul att ni bestämt datum! =)



Naww, vad gullig hon e!

2010-03-19 @ 17:30:41
URL: http://briadlover.blogg.se/
unique Skrev:

15 ggr? fy fan! kan inte varit kul att mata så ofta



kul med bröllop. har du klänning fixad?

2010-03-19 @ 17:40:34
URL: http://saratilling.devote.se
Zandra Skrev:

Den boken läggdags är mega bra! Har oxå de från go'boken. Go'boken är toppen! Fast har gått ur nu ;) hehe. Men den e kanon den boken iaf, den hr gett mig massa tips, även andra böcker till föräldrarna är kanon. :)

Hemsk dröm, har han vatt otrogen? :(

2010-03-19 @ 20:04:52
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: