Fredag

Idag blev det ännu mer promenad. Var deprimerande när man vaknar och det snöar men solen kom fram sen ändå :) Så jag och Natalie gick en sväng, sammanlagt blev det nästan 2 timmars promenad idag, skönt!

Idag blev vi av med Nitro, min älskade bebis. Men jag fick iaf som jag ville. En som bor lite utanför ville ha honom, och Nitro får gå ut hur han vill och jag kan åka och hälsa på honom. Men jag har verkligen seperationsångest, han är ju min bebis. Så fort dom hade gått var jag tvungen o låsa in mig och gråta en skvätt. Men han får det bättre, och man slipper fundera på om man har nått framme man inte vill att han ska leka med.


Jag älskar dig!


Kommentarer
thakock Skrev:

Naw, stackare!



Bra att han fått ett bra hem! Det hjälper ju dej med så du inte blir helt trött på han. =)

2010-03-12 @ 20:45:10
URL: http://briadlover.blogg.se/
unique Skrev:

han får det bra ska du se =)

2010-03-13 @ 08:51:37
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: