Dax för promenad

Ja, nu ska vi snart ut på promenad igen, underbart! Ska se om Natalie svarar och vill följa med oss, mycket roligare med sällskap, och vi går mycket längre då :)

Dagens snygga mamma som födde barn för 7 veckor sen och 1 dag, och jag har redan fått tillbaka min kropp! Bara lite kvar på magen, men trodde inte det skulle ta så kort tid att få tillbaka min kropp, och jag har verkligen saknat den :)




Dagens vackraste unge! Som har varit såå jobbigt och gnällig idag. Hon vill vara vid mig hela tiden, och jag var tvungen o bära henne, bärselen dög inte.. Äntligen har hon somnat, men hon vakna så fort jag la ner henne så tog väl 30 min innan hon somna. Stackars lilla gumman.


Min mammas favoritfärger är rosa, grått och vitt, syns det?


Kommentarer
thakock Skrev:

Ojoj, det gick snabbt med figuren. =)

Sån tur har jag nog inte. ;D

2010-03-11 @ 16:24:08
URL: http://briadlover.blogg.se/
Valborg Skrev:

Snyggingen fick sina snygga former snabbt =)

2010-03-13 @ 01:15:28
emma Skrev:

serb bra ut ;) själv har jag typ 15 kg kvar.. men de ska bort innan sommaren

2010-03-14 @ 18:59:57
URL: http://emmakri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: