Dagen

Idag har vi varit på promenad 2 gånger. Jag och Nikita gick hem till Natalie först och satt där några timmar innan vi kom ut, sen gick vi en sväng på 1 timme och gick sen hem till oss och drack varm oboy och massa annat gott :) Sen gick vi en kvällspromenad för att inte känna oss så tjocka :) haha.

Blivivt lite bloggande nu sista tiden, men när det är så fint väder vill jag hellre va ute än o sitta framför en dator. Och när André är hemma sitter oftast han vid datorn. Nikita har iaf lyssnat på mig. Sen hon flyttade in i min mage har jag satt att tisdagar klockan 21 är det desperate housewives och då ska man va tyst och snäll så mamma kan se det. Och ikväll hade hon magknip precis innan och var lite smågnällig men klockan 21 när det börja blev hon tyst och sen somna hon. Duktig prinsessa jag har :)

Imorgon ska vi till bvc igen, var 2 veckor sen nu. Får se hur stor min lilla tjockis blivit. Jag tror hon väger minst 5 kg nu. Stumpen känns inte tung längre när man bär upp honom som han gjorde förut, och han väger ungefär 5 kg :) Har för ovanlighetens skull ställt klockan i morgon. Så hon inte sover till 9.50 i morgon när vi ska va där vid 10 :)


Kommentarer
Anonym Skrev:

åh jag missar nästan alltid desperate housewives, glömmer alltid bort det och kommer på precis när det slutat :p



vi ska också iväg till bvc och mäta och väga imorn, hailey borde nog också väga runt 5 kg nu men får väl se :)

hoppas de går bra!

kram!

2010-03-16 @ 23:05:49
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: