Bröllopsklänningen

Nu har jag hittat en jag vill ha! På tradera, fast den är inte begagnad och specialsyr efter sin  storlek. Får se vad min älskade fästman säger om den, eller vad våran budget säger om den! Den blir lite dyrare än vad jag tidigare tänkt, men hyra eller köpa begagnat kostar ungefär samma. Hyra är till och med dyrare, märkte jag!

Idag har vi varit hos Nikitas mormor och gjort gips hand och fot. 2 försök sen vart det perfekt! Det blev bra första gången också, men foten trycke till handen så den inte blev lika bra längre :) Hon bajsade ner sin fina body där och jag hade bara en extra i storlek 50 med mig, och den passade! Den är helt lagom i armarna, och lite kort är den i kroppen men inte överdrivet :) Då  vart jag glad, nu känns hon inte riktigt lika stor :) haha. 

Nikita fick ärva nalle puh tavlor och böcker av sin moster också, bra att ha en moster som bara är 5 år äldre än Nikita :) När hon blir lite äldre får hon dockor och dockvagn också :) 

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad kul att du hittat din klänning! =)

2010-03-22 @ 17:29:03
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:



tack :D det är jätte olika.. mest från dom vanligaste affärerna tror jag.. H&M och sånt, sen är rätt mkt från "name it" dom har mkt söta kläder tkr jag :)



jaa visst är det trist när dom börjar växa ur vissa saker.. jag vägrar än så länge lägga undan sånt som inte passar så bra längre, det får ligga kvar i garderoben tills jag inte kan förneka längre att hon växt :O



kram

2010-03-22 @ 20:45:40
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/
Thakock Skrev:

Du får anmäla dej till det med apoteket på framsidan på blogg.se!

Din blogg hade passat så bra! =)

2010-03-22 @ 22:49:15
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: