Bilder


En trött Nikita innan läggdax



Min fina dotter i pyamasen :)



Gårdagens Nikita, ja det är ett litet smile :)




Dagens Nikita. Idag kom jag verkligen fram till att jag älskar rosa, och grått. Så idag blev Nikita helrosa och jag helgrå, men jag tänkte inte på det förrens efter vi fått på oss kläder :)



Familjemys med dom jag älskar mest. Nitro har blivit svarta fåret i våran familj, stackars min älskling. Men han får iaf min kärlek :)


Min otroligt vackra dotter innan vi skulle åka ett varv. Stackars henne när hon blir lite äldre, alla killar kommer ju springa efter henne om hon fortsätter vara såhär fin :) Och då kommer både mamma och morfar med baseballträt :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Mysiga bilder!

2010-03-06 @ 09:18:15
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: