Vatten, tack

Nikita fick precis en lite senare lunch, och hon verkligen älskar när hon får dricka vatten ur nappflaskan. Vi försökte ge henne mjölk i den 2 gånger när hon var mindre än 1 månad men hon vägra. Så tänkte se hur hon reagera nu om hon fick min mjölk istället för vatten, hon spotta ut det. Hon ville ha nappflaskan, men spottade ut de hela tiden när min mjölk kom, men vatten går bra. Hoppas min mjölk inte försvinner så vi inte behöver ge ersättning.

Nu har hon lärt sig att knäppa upp blöjan. När jag skulle klä på henne knäppte hon upp blöjan 2 gånger, haha. Sötaunge!

Vi har sprungit omkring och hållt Nikita i händerna, supersött. Igår fick hon även visa farmor och farfar och mormor & co att hon kan gå när man håller henne i händerna :)

Haha, nu ska pappa försöka sätta henne i gåstolen  men går inte så bra, hon springer med benen i luften :) Haha, såg hur sött ut som helst.

Jag vill åka ner till våra kompisar som är i husvagnen idag, så får väl se om min make också har lust med de sen. Han är duktig och tvättar idag :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Men hon borde väl kunna äta enbart mat nu väl? Eller dom är för små för det?

2010-06-26 @ 18:03:24
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: