Varmt

Idag har det varit riktigt varmt, men försöker att inte klaga! Jag älskar sol och värme, men håller mig helst i skuggan i år :) Jag har alltid varit frusen av mig, men sen jag blev gravid svettas jag hela tiden. Vi gick ut vid 11.30 - 12.00 någon gång och var ute till 16, skönt men varmt.

Jennifer kom hit förut, hon ska ha en bebis om 2 månader, och hon har världens mage :) ser ut som hon ska ha vilken dag som helst :) Men det är ju såå sött, jag fick känna en liten spark också! Super mysigt ju! Jag vill också ha en bebis. Men fy för att vara gravid på sommaren, jag skulle ju dö. Tyckte de va varmt att va gravid på vintern så jag skulle ju dö om jag var gravid på sommarn.

Nikita har också varit varm idag, så hon fick ligga ute på överdraget till vagnen och så knäppte jag upp blöjan för hon var riktigt varm, och när det kom en bil höll jag upp blöjan :) Haha, ville ju inte att någon pedofil skulle åka förbi och tänka på henne när man håller på direkt :)

Just nu ligger hon naken och sover, så skönt det måste vara. Har ett vattentätt lakan som jag lägger under henne ifall hon skulle kissa, skitbra :) Hon har fått sina första värmeutslag idag, pluttis. Tur ändå att hon ändå är 5 månader och inte nyfödd, då tål hon iaf lite mer.

Just nu har vi flugdejt här inne, det är typ 6 flugor här inne som ska hålla på och para sig här inne, men kommer man med flugsmällaren så försvinner dom, tills man sätter sig ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: