Världens bästa

Jag har verkligen världens bästa man! Nu ringde han och fråga lite om vad det bordet och dom stolarna gick på, och man hörde hur han skrev upp det, vi kommer förmodligen köpa det! Och jag är jätte glad! :) Mitt lilla hjärta är också på bättre humör, hon springer omkring i gåstolen och skrattar, sötoungen! Vi ska också kolla på en soffa på jysk, men vi kommer nog inte montera upp den innan vi flyttar ändå eftersom det tar mer plats då :)

Det där med att vi skulle va ute typ hela dagen gick väl sådär, vi var ute en sväng och handlade burkmat till min bortskämda katt sen gick en omväg hem igen. Tror jag ska ta en filt och ta med min mina bebisar ut och sitta ute, så får stumpen äta lite gräs också, han tror han är en ko :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Naw vad snäll Man du har! =)



Haha, det är nog alla djur lite grann ;D

2010-06-22 @ 18:34:23
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: